In het kader van de continue verbetering van de zorg houdt Centrum Groei! elk jaar een anoniem cliënttevredenheidsonderzoek onder de ouders en/of verzorgers.
Voor Centrum Groei! is feedback van groot belang om te blijven ontwikkelen op het gebied van dienstverlening. Daarnaast is het onderzoek onderdeel van onze ISO 9001:2015 certificering en een vereiste van het H10 Inkoopbureau.
Ruim 100 belanghebbenden hebben 6 weken de tijd gehad, tot 15 juni 2019, om het onderzoek in te vullen.
Met 11 korte, gerichte, meerkeuze vragen en ruimte op aanvulling (feedback) probeert Centrum Groei! het onderzoek zo laagdrempelig te houden.
In totaal is het onderzoek 24 keer ingevuld, waarbij een aantal van de ondervraagden de tijd heeft genomen om feedback te geven.
Ook werd er gevraagd een cijfer te geven wat men algemeen van de dienstverlening vond. Hieruit kwam voort dat Centrum Groei! gemiddeld precies een 8 scoort.
Download hier het hele cliënttevredenheidsonderzoek 2019Download hier het hele cliënttevredenheidsonderzoek 2019